Afgelopen zaterdag was het erg warm, toch gingen Groenlinksers op de markt lopen om gesprekken met mensen te houden,.

Zij stelden de vraag: Wat voor punt geeft u de gemeente Oosterhout? Dit leverden goede, interessante en soms wel emotionele gesprekken op. De gemeente Oosterhout krijgt van de mensen die Groenlinks gesproken heeft een punt tussen de vijf en de acht.

Oosterhout is een gemoedelijke stad, een fijne stad om te wonen met een open karakter. Dat het mooi wonen is en de mensen zijn over het algemeen vriendelijk. Toch waren er ook gesprekken met een emotioneel karakter, zoals een Oosterhouter die angst heeft van de weg die langs haar huis loopt en niet meer weet waar ze hulp vandaan moet halen. Ook waren er veel gesprekken over de integriteit van verschillende partijen in de gemeenteraad, dat leverde, begrijpbaar, veel emotionele gesprekken op.

Alles bij elkaar was het weer een geweldige ervaring om met de Oosterhouters in gesprek te gaan, Groenlinks zal na het zomerreces weer met verschillende mensen in gesprek gaan over onze gemeente.