Op 21 maart 2018  zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Politieke partijen zijn nu al druk in de weer om hun programma voor die verkiezingen vorm te geven. Zo ook wij van GroenLinks Oosterhout. Maar wij willen dat niet alleen doen. Daarom doen wij een beroep op u. Niet om stukken van ons programma te schrijven, maar wel om vanuit uw organisatie of instelling een bijdrage te leveren die de kwaliteit van dat programma zou kunnen verbeteren (we schrijven bewust “zou kunnen verbeteren”, omdat eventueel door u ingebrachte suggesties natuurlijk wel moeten passen binnen de uitgangspunten van GroenLinks).

Mede met behulp van uw inbreng zal, volgens planning, in september a.s. een concept-programma zijn opgesteld. Dat concept zal, behalve aan onze leden ook worden toegestuurd aan hen, die op deze brief hebben gereageerd of al eerder hun wensen aan ons kenbaar hebben gemaakt.

Wij zien uw reactie, zo mogelijk vóór 5 juli 2017, met belangstelling tegemoet op het speciale e-mail adres van de programmacommissie van GroenLinks in Oosterhout: programma@groenlinksoosterhout.nl